středa 3. června 2009

Polský ležák DEEP - výborný pivo za 13kč, no neberte to:)

5 komentářů:

  1. dobrej tac pro to pivo:D:Di.

    OdpovědětVymazat
  2. coze? 13 za jedno? to snad ne...

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho kupuju za 6 :) a jak mi chuná, mno, ted ho mam taky,:)

    OdpovědětVymazat
  4. DEEP kupuji v Lídlu za 7,90 a v akci za 6,50. Chutná mi moc, je to lehké pivo obsahující jen 3 ingredience: vodu, slad a chmel - tedy žádné chmelové extrakty jako jsou granule a pasty z Vietnamu! Barva je velmi světlá, což odpovídá nepřítomnosti extraktů, které zabarvují do tmava. Chuť je jen mírně nahořklá a není vůbec sladká, což mi u jiných piv zavírá hrdlo. Lehce se pije na žízeň a kupodivu má obsah alkoholu 4%, což je lepší desítka, spíš jedenáctka. Jinak můj favorit je Heineken, třetinka v láhvi - originál, případně čepované. Ale musí to být přímo HOLAND a ne z Polska - to už má chmelové extrakty. Tak SKOL!!!

    OdpovědětVymazat
  5. jo já ho kupuju taky prostě j nejh nej nej

    OdpovědětVymazat